آغاز مانور وصول مطالبات برق گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به آغاز مانور وصول مطالبات گفت: هدف از برگزاری‌ این مانور، تامین منابع مالی مورد نیاز در راستای نوسازی شبکه و زیرساخت های توزیع برق استان است.

آغاز مانور وصول مطالبات برق گیلان

به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده در حاشیه بازدید از نخستین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات برای جلوگیری از انباشت مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق در سطح استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: طی اعزام این اکیپ‌ها با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان، همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی‌های معوق دارند.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به آنان مواجه می‌کند، تصریح کرد: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آن‌ها با فعالیت ۱۲۳ اکیپ طی روزهای آینده اجرا می شود.

مهدی‌زاده به سامانه برق من اشاره و خاطرنشان کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن «برق من» و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را انتخاب، و پله مصرفی‌شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان به‌صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه