رئیس مجمع عالی‌بسیج گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

بسیج با تمام توان در مهار تورم میدان‌داری خواهد کرد

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان رفع موانع جامعه را دغدغه بسیج دانست و گفت: بسیج با تمام توان در مهار تورم میدان‌داری خواهد کرد.

بسیج با تمام توان در مهار تورم میدان‌داری خواهد کرد

نظر‌علی علیزاده در گفتگو با  هشت‌دی، از برگزاری اولین جلسه هیات رئیسه  مجمع عالی بسیج خبر داد و اظهار کرد: مجمع عالی بسیج گیلان در سال ۱۴۰۲ امروز با محوریت ترسیم چشم‌اندازهای مجمع برای سال جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ازجمله دغدغه‌های اعضای مجمع عالی بسیج رفع مشکلات و معضلات استان است، افزود: با عنایت به تشکیل گروه‌های مختلف و با اعضای جدید، امیدواریم بتوانیم در حد نام این‌ مجمع تاثیرگذار ظاهر شویم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان از برگزاری جلسات پیوسته اعضای هیات رئیسه، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و گروه‌های تخصصی ‌خبر داد و تصریح کرد: ما هم در کنار دیگر نهادها و با تمام توان برای تحقق شعار سال رهبری «رشد تولید و مهار تورم» تلاش خواهیم کرد.

علیزاده ادامه داد: در این جلسه اعضا بر تدوین و اجرایی شدن برنامه‌های کاربردی با دید واقع‌‌گرایانه تاکید کردند.

این مسئول با بیان اینکه همواره دغدغه بسیج رفع هرگونه موانع در تمامی عرصه‌های جامعه بوده است، گفت: در جهاد اقتصادی و مهار تورم هم نیروهای انقلابی و بسیجی میدان‌داری خواهند کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان با بیان اینکه وعده الهی بر شکست مکر و  مکّاران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با اتحاد، درایت و اطاعت از منویات رهبر انقلاب این وعده تحقق پیدا خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه