راه‌اندازی ۴۰ پایگاه واکسیناسیون جدید در گیلان

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با درخواست مساعدت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج گیلان جهت افزایش تعداد پایگاه‌های واکسیناسیون با هدف کنترل انتشار کرونا درصدد رکورد در تلقیح واکسن کرونا در استان هستند که بدین ترتیب با مشارکت سپاه و بسیج گیلان به تدریج ۴۰ پایگاه واکسیناسیون جدید در استان راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی ۴۰  پایگاه واکسیناسیون جدید در گیلان

به گزارش ۸دی، صبح امروز نشستی با حضور ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاونین دانشگاه با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، معاونین و فرماندهان سپاه‌های نواحی استان در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در این نشست مقرر شده تا ظرف ۵۰ روز آینده واکسیناسیون گروه‌های تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت در استان با همکاری سپاه و بسیج در شهرستان‌ها به اتمام برسد.

علاوه بر مراکز و گروه‌های فعال واکسیناسیون کرونا در استان، با مشارکت سپاه و بسیج گیلان به تدریج ۴۰ پایگاه واکسیناسیون جدید در استان راه‌اندازی خواهد شد تا همچون گذشته پاسداران انقلاب، نقش خود را در حفظ، پایداری و ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا کنند.

از دیگر اهداف مهم امروز مسؤولان بسیجی و مدافعان سلامت گیلان عزم طرفین برای تسریع واکسیناسیون و رساندن سقف تزریق و تلقیح تا مرز ۲۴ هزار دوز در روز است که می‌تواند انقلابی در تاریخ واکسیناسیون استان ایجاد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه