فرمانده انتظامی صومعه‌سرا مطرح کرد:

کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در صومعه‌سرا

به گزارش هشت‌دی، امیر وهاب‌زاده به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است و ضرر جبران‌ناپذیری را به سلامت محیط زیست وارد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی بخش تولم به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وهاب‌زاده به تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه