نماینده ولی فقیه در گیلان در گرامیداشت شهید علی صیاد شیرازی:

رمز موفقیت فرماندهانی چون صیاد شیرازی تعبد و اخلاص بود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: فرماندهانی چون صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی سرمایه‌های ارزشمندی در عرصه‌ی دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب و حفظ امنیت و تمامیت ارضی این سرزمین به حساب می‌آیند که رمز موفقیتشان تعبد، عرفان و اخلاص بود.

رمز موفقیت فرماندهانی چون صیاد شیرازی تعبد و اخلاص بود

به گزارش هشت‌دی، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی امروز با حضور امیر دریادار دوم منصور لشنی فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجای رشت، یگان‌های نظامی و انتظامی استان گیلان و دیگر اقشار رشت با سخنرانی نماینده ولی فقیه گیلان در مصلی این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در این مراسم اظهار کرد: فرماندهانی چون صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی سرمایه‌های ارزشمندی در عرصه‌ی دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب و حفظ امنیت و تمامیت ارضی این سرزمین به حساب می‌آیند که رمز موفقیتشان تعبد، عرفان و اخلاص بود.

وی با اشاره به حماسه‌سازی‌های کم‌نظیر فرزندان رشید این سرزمین اعم از ارتش، سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس افزود: روحیه‌ی حق‌جویی و خداباوری ضامن سربلندی و موفقیت در عرصه‌ی کارزار است و این الگویی است که با تأسی از آموزه‌های اسلام اصیل در این سرزمین ولایتمدار به یادگار مانده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت رهروی از راه شهیدان خدایی این سرزمین و دفاع از آرمان‌های پاکشان تاکید و تصریح کرد: آنچه که شهدای عظیم‌الشان از ما در شرایط امروز انتظار دارند پیمودن راه متعالی انقلاب و دفاع از ارزش‌های ناب مکتب خمینی کبیر است.

راه صیاد‌ها در این مملکت ادامه دارد

در این مراسم فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت شهید صیاد شیرازی را نمونه بارز یک نیروی نظامی مخلص و مومن دانست و گفت: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، بزرگ مرد ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر که در مکتب اهل بیت(ع) پرورش یافت، هر لحظه از زندگی‌اش درس‌ها و آمیزه‌هایی در برداشت. مرد وارسته­‌ای که سراسر وجودش عشق، از خودگذشتگی، کرامت، معنویت، ولایت‌مداری و درس جانبازی بود.

امیر دریادار دوم لشنی، رشادت‌های صیاد شیرازی در سال ۶۷ در فرماندهی عملیات مرصاد و درهم پیچیدن طومار منافقین کوردل بسیار ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: راه صیاد‌ها در این مملکت ادامه دارد و ما به پشتوانه پرورش جوانان مومن در نیرو‌های مسلح آماده دفاع از جان و ناموس و وطن هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه