رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان:

۴۰۱ کیلو مواد مخدر در گیلان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و معتادان متجاهر در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶۰۸ نفر دستگیر و ۴۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

۴۰۱ کیلو مواد مخدر در گیلان کشف شد

به گزارش هشت‌دی، علی احمدپور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت، اعتیاد به مواد مخدر را یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، فروپاشی بنیان خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی در جامعه عنوان اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه افزود: طرح ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و معتادان متجاهر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در جامعه به مدت ۱۵ روز با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه در استان گیلان اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان به انهدام ۳ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۲۶۴ فروشنده و سوداگر مرگ در این رابطه اشاره کرد و با اعلام اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، تصریح کرد: ۳۴۴ معتاد متجاهر هم در این طرح جمع‌آوری و تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

احمد‌پور از کشف ۴۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگرادان از این افراد خبر داد و بیان کرد: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه معتادان متجاهر جهت تامین نیاز خود که همان مصرف مواد مخدر بوده، دست به هر اقدامی خواهند زد که مهمترین آن سرقت است، گفت: بی‌شک جمع‌آوری و ساماندهی این افراد تاثیر بسزایی در کاهش سرقت و زیبایی چهره شهرها خواهد داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل پروندها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله سرقت‌های خرد و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال یا فروشندگان مواد مخدر در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه