دلخوش مدعی شد:

مجمع تشخیص بودجه قیر و تهاتر را بر هم ریخت

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: مجمع تشخیص بدون رعایت قانون اساسی تمامی شاکله بودجه از جمله موضوعات مرتبط با قیر، تهاتر، محرومیت و خودرو را بر هم ریخته اند.

مجمع تشخیص بودجه قیر و تهاتر را بر هم ریخت

به گزارش هشت‌دی؛ سید کاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: مقام معظم رهبری در ایام نوروز فرمودند مجلس به قانونگذاری به طور درست و صحیح بپردازد اما متأسفانه اکنون چند دستگاه همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران قوا، شورای فرهنگی، ستاد مبارزه با کرونا، شورای فضای مجازی به جای مجلس تصمیم می‌گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: به عنوان مثال بودجه ای که در مجلس به تصویب رسید به مجمع تشخیص رفت و بدون رعایت قانون اساسی تمامی شاکله بودجه از جمله موضوعات مرتبط با قیر، تهاتر، محرومیت و خودرو را بر هم ریخته اند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: مجلس باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام تذکر دهد چرا که شورای نگهبان نظرات خود را پیرامون بودجه ارسال کرد و اصلاحات نیز در مجلس صورت گرفت اما بعد از آن تازه مجمع تشخیص وارد می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: لذا باید پرسید جای مجلس کجاست؟ با این روش به مجلس ظلم می‌شود در حالی که ما قسم خوردیم حقوق مردم را دنبال کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه