چوکا در تالش مغلوب مس شهر بابک شد

تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور در یک دیدار خانگی مغلوب تیم مس شهربابک شد.

چوکا در تالش مغلوب مس شهر بابک شد

به گزارش هشت‌دی؛ تیم‌های فوتبال چوکا تالش و مس شهربابک چهارشنبه شب به میزبانی تیم چوکا در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ دسته اول کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس شهر بابک با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار گرچه تیم چوکا نسبت به حریف خود تا حدی برتری داشت اما هیچ یک از ۲ تیم نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند تا در نهایت این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

اما با شروع نیمه دوم تیم فوتبال مس شهر بابک به گل برتری خود دست یافت و میلاد حسن پور بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۴۷ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا تیم مس شهر بابک با همین تک گل برنده این دیدار خارج از خانه شود.

چوکایی‌ها که در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تاکنون نتابج خوبی را کسب نکرده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند، در این بازی خانگی نیز متحمل شکست شدند تا همچنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و یکی از گزینه‌های جدی سقوط از این دور از مسابقات باشند.

قضاوت این دیدار را، رضوان سرشار با کمک‌های بابک قلی‌زاده و مسلم رحیم‌خانی برعهده داشتند که امیر معصومی‌فر به عنوان داور چهارم و حسین نیرویار به عنوان ناظر گروه داوری، در بازی تیم‌های چوکا تالش و مس شهربابک حضور داشتند.

با توجه به نتایج سایر دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تیم مس شهربابک با این پیروزی، ۳۴ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم چوکا تالش نیز با همان ۱۷ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه