رئيس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان مطرح کرد:

کشف بیش از ۲۲۰ دستگاه پمپ آب قاچاق در انبار رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲۲۰ دستگاه پمپ آب قاچاق در بازرسی از انبار یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی پمپ‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف بیش از ۲۲۰ دستگاه پمپ آب قاچاق در انبار رشت

به گزارش هشت‌دی، عزیزاله ملکی با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در راستای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در قالب گشت مشترک به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صمت از چندین واحد‌ صنفی در شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در بازرسی از انبار یک واحد صنفی، ۲۲۶ دستگاه پمپ آب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از معرفی متهم ۳۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی پمپ‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

ملکی در پایان از صدور اخطار پلمب برابر ماده ۲۸ قانون نظام صنفی برای این واحد صنفی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه