مدیرکل فرودگاه گیلان:

تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به ۱۱۴ سورتی در هفته رسید

مدیرکل فرودگاه گیلان از استقبال از مسافران نوروزی درفرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به ۱۱۴ سورتی در هفته رسید.

تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به ۱۱۴ سورتی در هفته رسید

به گزارش هشت‌دی، سید محسن میرحسینی با اعلام از برپایی سفره هفت ‎سین در سالن ترمینال عمومی، گل‎آرایی اماکن فرودگاهی، رنگ‌آمیزی جداول محوطه فرودگاهی و آراستگی نمازخانه‎‌های فرودگاه بخشی از اقدامات انجام شده است خبرداد و اظهار کرد: آیین‎های سنتی استقبال از نوروز و مسافران نوروزی نیز در این فرودگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه از مهمترین زیرساخت‎های سفر و گردشگری است و برای خدمت‎ رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در فرودگاه رشت اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین امسال ۳۸ سورتی پرواز رفت و برگشت به مشهد، اهواز، شیراز و کیش انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه با احتساب پرواز‌های فوق العاده، تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به ۱۱۴ سورتی در هفته رسید و تصریح کرد: اگر شرکت‌های هواپیمایی تمایل به برقراری پرواز از فرودگاه سردار جنگل داشته باشند، این فرودگاه ظرفیت افزایش پرواز در ایام نوروز و بعد از آن را خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه