مدیرکل فرودگاه سردار جنگل خبر داد:

دایرشدن ۷۰ سوتی پرواز در فرودگاه رشت

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل با بیان اینکه هم اینک در هفته ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود گفت: از ابتدای سال جدید ۷۰ سورتی پرواز در هفته در این فرودگاه صورت می‌گیرد.

دایرشدن ۷۰ سوتی پرواز در فرودگاه رشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سید محسن میرحسینی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر برقراری پروازهای فوق‌العاده مسیر رشت به مشهد اظهار کرد: با اضافه‌شدن شرکت هواپیمایی وارش تعداد پروازهای مشهد از فرودگاه رشت از هشت به ۱۶ سورتی پرواز در هفته افزایش‌یافته است.
وی با بیان اینکه این پروازها از اول تا ۱۵ فروردین آغاز می‌شود گفت: بدین ترتیب در این ایام ۱۰ سورتی پرواز در این مسیر اضافه شد
مدیرکل فرودگاه سردار جنگل با بیان اینکه هم اینک در هفته ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود تصریح کرد این پروازها در مسیرهای تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، اهواز، مشهد، کیش و نجف اشرف انجام می‌شود.

میرحسینی عنوان کرد: علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و ایرتور، شرکت هواپیمایی آسمان هم پروازهای مسیر رشت به مشهد را در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از دوم فروردین سال ۱۴۰۳ برقرار کرده است.

وی به انجام پروازهای خارجی از طریق فرودگاه سردار جنگل رشت افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ علاوه بر پرواز مسیر نجف که به‌صورت برنامه‌ای در لیست پروازهای روزهای پنجشنبه این فرودگاه قرار دارد، ۶ سورتی پرواز فوق‌العاده مسیر رشت – استانبول – رشت هم توسط شرکت پگاسوس از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین در روزهای سه‌شنبه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت از ابتدای سال جدید ۷۰ سورتی پرواز در هفته خواهد داشت ادامه داد طبق اعلام برخی شرکت‌های هواپیمایی در هفته دوم نوروز نیز شاهد افزایش پروازها در مسیرهای جدید خواهیم بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه