مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه قدس گیلان:

حدود ۶ هزار گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه قدس گیلان، گفت: حدود شش هزار گیلانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند و نسبتاً شاهد استقبال خوبی بودیم.

حدود ۶ هزار گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

حجت‌الاسلام صدیق در گفتگو با هشت‌دی، با اشاره به فلسفه اردوهای راهیان نور اظهار کرد: شناخت آرمان‌ها، تلاش‌ها، از خود‌ گذشتگی‌‌های رزمندگان و انتقال آن به نسل جوان از اهداف برگزاری این رویداد مردمی است.

وی به حضور اقشار مختلف جامعه در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: این سفر معنوی با حضور قشرهای مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و … با هدف تجدید خاطره توسط رزمندگان و راویان دفاع‌مقدس صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه قدس گیلان تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در چند سال اخیر، این مهم به صورت مجازی پیگیری می‌شد اما امسال سفر به مناطق عملیاتی جنوب به صورت حضوری انجام گرفت و اردوها در اوایل سال گذشته با حضور زائران در مناطق عملیاتی غرب کشور و در دو ماه اخیر با اعزام به مناطق جنوب کشور انجام شد.

صدیق تصریح کرد: حدود شش هزار گیلانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند و نسبتاً شاهد استقبال خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه زائران گیلانی در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی حضور پیدا می‌کنند، گفت: با تدبیر فرماندهی سپاه قدس گیلان تمهیداتی در خصوص اسکان و غذای دو روزه رایگان به زائرانی که با خودروهای شخصی آمده‌اند، انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: عنایت و لطف شهدا سبب‌ساز استقبال مردم است لذا با تمام توان در راستای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع‌مقدس در تلاش و استقبال خوبی را شاهد هستیم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: افراد با حضور در مناطق‌عملیاتی انس و الفت خاصی با شهدا برقرار می‌کنند و ضمن آشنایی از سیره دینی، شرعی و اخلاقی شهدا، اثرگذاری خوبی را در این راستا شاهد هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه