جام محلات ایرانیان در آستارا برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری جام محلات ایرانیان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این رویداد ورزشی رایگان است.

جام محلات ایرانیان در آستارا برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی وحید خاصی پور در مراسم جشن جوانان برتر ایران‌زمین ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار کرد: به مناسبت روز جوان ۲۵ برنامه در حوزه‌های گوناگون تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری جشن امروز با حضور مردم و مسئولین در سالن ورزشی ولایت و اجرای برنامه‌های مختلف در این جشن، اعزام کاروان ۴۵ نفره از دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور با همکاری سپاه و بسیج و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا به برگزاری جام محلات ایرانیان که به‌صورت همزمان در سراسر کشور اشاره کرد و تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی باهدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش توسعه ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی‌فوتبال محلات را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

وی افزود: بر اساس بخشنامه‌ای که به‌صورت سراسری ارسال شده جام محلات ایرانیان همزمان با آغاز فصل بهار برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

خاصی پور با بیان اینکه مسابقات به‌صورت رایگان و دوره‌ای _ حذفی برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن استعدادیابی، تیم‌های شرکت‌کننده به ترتیب از مرحله شهرستانی به مرحله استانی و کشوری راه می‌یابند و جوایز نفیسی نیز به برترین‌ها اهدا می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه