نماینده رشت و  خمام در گفتگو با هشت‌دی:

آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف در رابطه با ماجرای مسمومیت دانش‌‌ آموزان ضروری است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه حفاظت از دانش آموزان باید با تمام اهرم‌ها و مراقبت‌های ویژه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و امنیتی به کار گرفته شود، گفت: نیازمند شفافیت و اطمینان‌خاطر به خانواده‌ها در خصوص امنیت کامل دانش‌آموزان از سوی مسئولین کشوری و استانی هستیم.

آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی شفاف در رابطه با ماجرای مسمومیت دانش‌‌ آموزان ضروری است

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به حواشی اخیر در مدارس و بدحالی برخی از دانش آموزان در دو مدرسه رشت و لاهیجان، اظهار کرد: در راستای حفاظت از فرزندان و دانش‌آموزان باید تمامی اهرم‌ها و مراقبت‌های ویژه در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، حفاظتی و امنیتی به کار گرفته شود.

دشمن با تمام توان در حال مقابله با نظام است

وی به جنگ ترکیبی شدید دشمن در این راستا اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام توان به وسیله تبلیغات داخلی و خارجی در حال مقابله با نظام است لذا در برخی موارد در مدارس نیز به دنبال سیاه‌نمایی و تشدید وضعیت هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های بهداشتی درمانی با انجام آزمایشات لازم، مسائل پیش آمده را به طور شفاف به مردم انتقال دهند.

کوچکی‌نژاد ضمن تشکر از وزیر کشور در راستای شفافیت این موضوع، بیان کرد: در این راستا نیازمند شفافیت کافی و اطمینان‌خاطر به خانواده‌ها در خصوص امنیت کامل دانش‌ آموزان از سوی مسئولین کشوری و استانی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن هر روز به عناوینی به دنبال پیشبرد اهدافش است لذا مردم باید هوشیار باشند و دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی نیز فعال باشند و با اطلاع رسانی، در راستای آگاه‌سازی جامعه قدم بردارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه