نماینده مردم رشت و خمام در گفتگو با هشت‌دی:

دولت نسبت به خرید تضمینی برنج اهتمام جدی داشته باشد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت خرید تضمینی برنج، گفت: لازم است دولت نسبت به خرید تضمینی برنج مانند گندم اهتمام داشته باشد زیرا با حمایت از کشاورزان و ارائه تسهیلات کم‌بهره شاهد افزایش انگیزه و رغبت بیشتر در پیشبرد امور کشاورزی خواهیم بود.

دولت نسبت به خرید تضمینی برنج اهتمام جدی داشته باشد

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با هشت‌دی در رابطه با خواست کشاورزان از دریافت کود یارانه‌ای، اظهار کرد: با خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک خانوار بنده در مجلس و در مواجه با مسئولین ذی‌ربط به پیگیری این مسئله پرداختم لذا سهمیه کود و سموم‌شیمیایی برای کشاورزان با همراهی و پیگیری سه استان شمالی در سال‌گذشته با قیمت یارانه‌ای مناسب انجام گرفت.

وی به لزوم خرید تضمینی برنج اشاره کرد و گفت: لازم است نسبت به خرید تضمینی برنج مانند گندم اهتمام شود همچنین با حمایت از کشاورزان و ارائه تسهیلات کم‌بهره شاهد افزایش انگیزه و رغبت بیشتر در پیشبرد امور کشاورزی در بین این قشر زحمتکش خواهیم بود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد شاهد دپوشدن محصولات در انبارها و عدم امکان فروش هستیم لذا بنده به شخص رئیس‌جمهور نسبت به این مسئله در خصوص تمهیدات فوری اطلاع‌رسانی کردم تا کشاورزان بتوانند هزینه سال آینده خویش را در کشت محصولاتشان تامین کنند لذا در این راستا نیازمند اهتمام ویژه از سوی تمامی مسئولین هستیم.

احمدی در پایان به مسئله مدیریت مصرف آب در بین کشاورزان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به بحران کم‌آبی موجود باید این مدیریت دوجانبه از سوی مسئولین و کشاورزان صورت بگیرد این در حالی است که سال‌گذشته با برنامه‌ریزی دستگاه‌های متولی و مردم، شاهد برداشت محصول خوبی بودیم لذا با پیشبرد همین رویه در سال جدید نیز اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه