امام جمعه تالش:

از انتقاد جوانان برآشفته نشوید، بگذارید جوان حرفش را بزند

امام جمعه شهرستان تالش با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی مشاهد می‌کنیم که برخی‌ها با بداخلاقی، تندی و نیت خوانی سعی می‌کنند، جوان مطالبه‌گر را حذف بکنند، گفت: همه باید بتوانند حرف بزنند، مسئول نباید از مطالبه گری ناراحت شود، مسئول نباید از انتقاد و گلایه یک جوان بر آشفته بشود، بگذارید جوان حرف بزند.

از انتقاد جوانان برآشفته نشوید، بگذارید جوان حرفش را بزند

به گزارش هشت‌دی حجت الاسلام مجتبی نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه همه ما مکلف هستیم جوانان را جذب بکنیم، اظهار کرد: تردیدی نداریم که دشمنان تلاش می‌کنند جوانان را از این انقلاب دور نگه دارند، فلذا هر مسئولی که باعث شود یک جوان از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دور شود، آن مسئول، انقلابی نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی مشاهد می‌کنیم که برخی‌ها با بداخلاقی، تندی و نیت خوانی سعی می‌کنند، جوان مطالبه‌گر را حذف بکنند، گفت: همه باید بتوانند حرف بزنند، مسئول نباید از مطالبه گری ناراحت شود، مسئول نباید از انتقاد و گلایه یک جوان بر آشفته بشود، بگذارید جوان حرف بزند.

امام جمعه شهرستان تالش با بیان اینکه مگر رهبر انقلاب نفرمودند تریبون آزاد و کرسی آزاد اندیشی راه بیندازید، افزود: اگر جوان با یک مسئول انقلابی نتواند حرف بزند، در جای دیگر و به شکل دیگری حرفش را خواهد زد، مسئول انقلابی باید خودش را بدهکار مردم بداند نه طلبکار.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه