امام جمعه تالش مطرح کرد:

اختلاف مدیران استان نباید نقل محافل کوچه و بازار شود/ توصیه رهبر انقلاب در عدم دخالت نمایندگان در انتصابات امری واجب است نه ارشادی

امام جمعه تالش گفت: اینکه رهبر انقلاب می فرمایند نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، یک توصیه ارشادی نیست، بلکه امر واجبی را مورد اشاره قرار میدهند و این در حالی است که اکثر مدیران کل و حتی وزرا از این قصه به ستوه آمده اند.

اختلاف مدیران استان نباید نقل محافل کوچه و بازار شود/ توصیه رهبر انقلاب در عدم دخالت نمایندگان در انتصابات امری واجب است نه ارشادی

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش، گفت: بنابر تأکید رهبر انقلاب، یکی از ویژگی‌های انتخاب مدیران این است که «تحوّل خواه» باشند، یعنی به جای اینکه خودشان «حلّ در مشکلات» شوند «مشکلات را حلّ» کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین بایسته های اعتلای یک جامعه «شایسته سالاری» است؛ اجازه بدهیم نخبگان رشد کنند، انسانهای توانمند را رشد بدید، در اعطای مسئولیتها و پست ها، صلاح مردم و کشور را ببینیم و نفع شخصی و حسادت و منیّتها را کنار بگذاریم.

امام جمعه تالش، بیان کرد: اینکه رهبری می فرمایند نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، یک توصیه ارشادی نیست، بلکه امر واجبی را مورد اشاره قرار میدهند و این در حالی است که اکثر مدیران کل و حتی وزرا از این قصه به ستوه آمده اند.

حجت الاسلام نورزاد ادامه داد: اصلاً شایسته نیست اختلافات دو مدیر عالی رتبه استانی در کوچه و بازار نقل محافل گردد.

وی تصریح کرد: مگر می‌شود رئیس یکی از نهادهای حیاتی استان به شورای اداری استان دعوت نگردد و یا مگر می شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی که انسان انقلابی هم هستند به یک شهرستانی سفر کند و اما شورای اداری او لغو شود.

امام جمعه تالش افزود: قطعاً مطالبه و انتظار دلسوزان انقلاب از استاندار محترم و مدیران استان این است که این وضعیت آشفته و غلبه احساسات بر حکمت و منطق را مدیریت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه