امام‌جمعه موقت رشت:

بدخواهان ملت ایران با اختلال در بازار ارز قطعاً دنبال فتنه‌افکنی هستند

امام‌جمعه موقت رشت گفت: بدخواهان ملت با ایجاد فتنه و اختلال در بازار ارز مانند سایر فتنه‌ها قطعاً دنبال فتنه‌افکنی بوده اما این معضلات هم با بصیرت مردم، تدبیر مسئولین و راهنمایی رهبری معظم مانند سایر مشکلات برطرف می‌شود.

بدخواهان ملت ایران با اختلال در بازار ارز قطعاً دنبال فتنه‌افکنی هستند

به گزارش هشت‌دی، حجت‌الاسلام احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یکی از وعده‌های حقیقی به بشریت در جهت تشکیل تمدن اسلامی و ظهور حضرت مهدی(عج) است، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی نقطه قدرت و قوت انقلاب را شناخته‌اند و با ایجاد انواع شبهه‌ها برای زیر سؤال بردن بحث مهدویت و جایگزین‌کردن یک منجی بدلی اقدام کرده تا اذهان را از حقیقت منحرف و جوانان ما را از داشته‌های ناب توحیدی خود دور کنند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری از بین برده و مشکلات را پشت سر گذاشته و با تحمل بار مشکلات در مسیر ایجاد تمدن اسلامی قدم برمی‌دارند، افزود: بدخواهان ملت با ایجاد فتنه و اختلال در بازار ارز مانند سایر فتنه‌ها قطعاً دنبال فتنه‌افکنی بوده اما این معضلات هم با بصیرت مردم، تدبیر مسئولین و راهنمایی رهبری معظم مانند سایر مشکلات برطرف می‌شود.

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) فرموده بودند که این انقلاب با دست مردم به دست امام زمان(عج) تقدیم می‌شود، تصریح کرد: اهل تقوا نسبت به افراد نیازمند احساس مسؤولیت می‌کند و به عنوان نماینده خدا در زمین در احسان و انفاق پیشی می‌گیرد.

طیبی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های هفته منابع طبیعی این است تا امسال یک میلیارد نهال غرس شود تا تحول اساسی در روی طبیعت ایجاد شود، گفت: اگر بخواهیم رسیدگی به طبیعت داشته باشیم مایه برکت بر طبیعت و زمین است که امیدواریم این طرح یک میلیارد نهال به نحو احسن انجام شود.

خطیب جمعه رشت با تبریک روز جوان، به نقش بی‌بدیل جوانان در تمدن نوین اسلامی و اینکه امیدواریم جوانان با اقتدا به حضرت علی اکبر(ص) منشأ تحول بوده و در شکل‌گیری تمدن اسلامی ایفای نقش مؤثر کنند، به روز سربازان گمنام در هفته پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای مقتدر در ایجاد امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با هوشیاری و اقدام به موقع توطئه‌های مختلف و‌مستمر دشمنان را نقش بر آب می‌کنند‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه