فرمانده سپاه قدس گیلان:

نقش سازمان‌ها و نهادها در توسعه سرانه ورزش در گیلان مؤثر و مهم است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نقش سازمان‌ها و نهادها در توسعه سرانه ورزش مؤثر و مهم است، گفت: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد با در اختیار گذاشتن مجموعه‌های ورزشی خود و همچنین ایجاد زیرساخت در ورزش همگانی به افزایش سرانه ورزش در استان کمک کند.

نقش سازمان‌ها و نهادها در توسعه سرانه ورزش در گیلان مؤثر و مهم است

به گزارش هشت‌دی سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم آیین تحلیل از قهرمانان ورزشی بسیج و سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی یادگار امام رشت، با بیان اینکه دشمن در چندسال اخیر برای ایجاد فتنه و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده است، اظهار کرد: استکبار در چند ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های مختلف و هماهنگ‌کردن تمامی گروه‌های جدایی‌طلب سعی در فتنه و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند ولی مردم با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم‌ به دشمن دادند.

وی با اشاره نقش مؤثر ورزش در افزایش شور و نشاط در جامعه افزود: با ورزش می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد؛ لذا دراین‌خصوص اقدامات خوبی در استان گیلان و به‌ویژه توسط سپاه قدس گیلان انجام شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان گیلان تصریح کرد: شهر رشت یکی از پرتراکم‌ترین شهرهای کشور است؛ ولی متأسفانه سرانه ورزشی در این شهر به نسبت سایر شهرها بسیار پایین است به این منظور باید اقدامی عامل دراین‌خصوص اندیشیده شود؛ زیرا ادامه‌داشتن این شرایط زیبنده استانی‌ به‌مانند گیلان نیست.

عبدالله‌پور نقش سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ورزش در توسعه سرانه ورزش در گیلان را بسیار مؤثر و مهم دانست و بیان کرد: سازمان‌های متولی باید تلاش کنند تا رسانه ورزشی در گیلان توسعه یابد؛ چون از این طریق به‌راحتی می‌توان به مشکلات موجود فائق آمده و در رفتار جامعه به دلیل ایجاد شور و نشاط تغییر ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور در رفتار مردم در جامعه تأثیر گذاشته است، افزود: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد با در اختیار گذاشتن مجموعه‌های ورزشی خود و همچنین ایجاد زیرساخت در ورزش همگانی به افزایش سرانه ورزش در این استان کمک کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه قدس گیلان تمام قدر در کنار ورزش استان گیلان است، گفت: سپاه قدس گیلان  ۱۰۰ سالن ورزشی، ۲ استخر شنا و سالن تیراندازی داشته و قادر است تا شرایط را برای تیراندازی جوانان فراهم کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه