فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

کشف بیش از ۱۶ کیلو مواد مخدر در چابکسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۶ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر در منطقه چابکسر خبر داد و گفت: متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف بیش از ۱۶ کیلو مواد مخدر در چابکسر

به گزارش هشت‌دی، سید جلال‌الدین جوانمردی مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور ورودی استان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه راننده این خودرو بدون توجه به ایست پلیس از موانع موجود در ایست و بازرسی عبور و با وجود پنچر شده یکی از لاستیک‌‍‌ها از محل متواری شد، تصریح کرد: با اقدامات به موقع ماموران انتظامی این فرد داخل یک انبار در شهر چابکسر در حال تغییر ارکان خودرو دستگیر شد.

جوانمردی از کشف ۱۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۴ عدد پلاک خودروهای مختلف خبر داد و بیان کرد: متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه