نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

تقویت گفتمان مهدویت نقطه‌عطف دانشگاه‌ها و محیط‌های اجتماعی است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت گفتمان مهدویت نقطه‌عطف و قوت در دانشگاه و محیط‌های اجتماعی محسوب می‌شود و این موضوع با توجه به تلاش دشمن در تزریق ناامیدی در جوانان و فضاهای دانشگاهی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تقویت گفتمان مهدویت نقطه‌عطف دانشگاه‌ها و محیط‌های اجتماعی است

به گزارش هشت دی، محمد‌رضا احمدی سنگری در همایش ملی گفتمان مهدویت در تمدن‌ اسلامی در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به ابعاد مهدویت در جامعه‌اسلامی اظهار کرد: استمرار انقلاب‌اسلامی و مایه امید رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ریشه در مهدویت دارد.

وی با استناد به آیه‌ «یومنون به‌الغیب» به پیروزی حزب خدا اشاره کرد و گفت: مسلمانان به‌خصوص شیعیان به ظهور مهدی‌ موعود(ع) اعتقاد دارند لذا این امید باعث می‌شود با قدرت و افزایش فعالیت‌هایشان در تمامی ابعاد پیشروی کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: تقویت گفتمان مهدویت نقطه‌عطف و قوت در دانشگاه و محیط‌های اجتماعی محسوب می‌شود و این موضوع با توجه به تلاش دشمن در تزریق ناامیدی در جوانان و فضاهای دانشگاهی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

احمدی سنگری خاطرنشان کرد: در تمام دانشگاه‌ها می‌توان در عرصه‌های مختلف گفتمان مهدویت را در محورهای مختلف پیگیری کرد، همان‌طور که انقلاب‌اسلامی بر این پایه شکل گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه