رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان خبر داد:

طرح دریافت یک‌روزه گواهینامه موتورسیکلت در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان از اجرای طرح صدور یک‌روزه گواهینامه موتورسیکلت در استان خبر داد و گفت: مرحله نخست این طرح در شهرستان‌های بندر انزلی، شفت، رضوانشهر و فومن با ایجاد آموزش‌های موتورسیکلت‌سواری در حال انجام است.

طرح دریافت یک‌روزه گواهینامه موتورسیکلت در گیلان

به گزارش هشت‌دی امیر طالبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح صدور یک‌روزه گواهینامه موتورسیکلت باهدف افزایش ایمنی، رفاه حال موتورسواران و سهولت دریافت گواهینامه در گیلان اجرا می‌شود.

وی با اشاره جلوگیری از تردد رانندگان موتورسیکلت بدون گواهینامه، افزود: مرحله نخست این طرح در شهرستان‌های بندر انزلی، شفت، رضوانشهر و فومن با ایجاد آموزش‌های موتورسیکلت‌سواری در حال انجام است.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان تصریح کرد: با اجرای این طرح، موتورسوارانی که به هر دلیلی گواهینامه ندارند، می‌توانند در کمتر از ۲۴ ساعت، گواهی رانندگی موتورسیکلت دریافت کنند.

طالبی همچنین از طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ تا پایان بهمن خبر داد و عنوان کرد: در این طرح، به رانندگان برای پرداخت و تقسیط جرایم معوقه فرصت داده شده که می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با اقدام در مهلت اعلام شده از مزیت تخفیف ویژه هزینه پارکینگ استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه