نماینده مردم آستارا در مجلس:

پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صیانت از نظام و انقلاب است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیام حضور پرشور مردم صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است.

پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صیانت از نظام و انقلاب است

به گزارش هشت‌دی، غلامرضا مرحبا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان مرزی بندر آستارا با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یوم‌اللهی بود که قدرت لایزال الهی از مجرای انقلاب شکوهمند ملت ایران و رهبری داهیانه خمینی کبیر(ره) نمود پیدا کرد و طومار هزاران ساله ستمشاهی و ظلم و جور مستکبرین و تحقیر سالیان ملت ایران را درهم پیچید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاریخ ادبیات سیاسی دنیا را دچار تحول کرد، افزود: وقتی این جمعیت امروز را می‌بینیم یاد فرمایش امام راحل می‌افتیم که فرمودند امروز ملت ایران از ملتی که در صدر اسلام و دوران امیر مومنان بودند برتر و بالاتر هستند چرا که این ملت با احساس مسئولیت، دین خدا را یاری کردند و ولی خدا را تنها نگذاشتند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعار ما استقلال، آزادی، نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: این شعارها تمام شدنی و مقطعی نیستند و همین موجبات نگرانی دشمنان و بدخواهان این آب و خاک را فراهم کرده است.

مرحبا با اشاره به اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار عزتمندی و استقلال بی‌سابقه‌ای که به این کشور و این ملت داد موجبات حسادت بسیاری از آنهایی که چشم دیدن این ملت را ندارند، فراهم کرده است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان می‌‌دهد که مردم ایران با وجود فشارهای شکننده دشمن همچنان مقاوم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان کشورمان را ناامید و سرافکنده کرد تا بار دیگر نقشه شوم‌شان با هوشیاری مردم نقش بر آب شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه