باصدور بیانیه‌ای؛

دعوت‌ سپاه قدس گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲‌بهمن

سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی روز ۲۲‌بهمن دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن یادآور رشادت و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران اسلامی بوده که با عشق به انقلاب و امام راحل (ره) برای به ثمر رساندن انقلاب و استقلال کشور از جان خویش گذشتند.

دعوت‌ سپاه قدس گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲‌بهمن

به گزارش هشت‌دی سپاه قدس گیلان با صدور پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی روز ۲۲‌بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن یادآور رشادت و جانفشانی‌های مردم عزیز ایران اسلامی بوده که با عشق به انقلاب و امام راحل (ره) برای به ثمر رساندن انقلاب و استقلال کشور از جان خویش گذشتند.

چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامی در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فناوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌ای درخشان را از خود بجای گذاشته است.

در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی طومار ٢۵٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

در چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت، از عموم مردم شریف استان گیلان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور رسانده و با فریاد استکبار ستیزی، با آرمان‌های امام راحل (ره) و اندیشه رهبر عظیم الشأن انقلاب، تجدید میثاق نمایند.

سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه