فرماندار آستارا خبر داد:

لغو مرخصی مدیران آستارا تا اطلاع ثانوی!

فرماندار بندر آستارا در مواجه با بحران احتمالی ناشی از بارش برف بر لغو مرخصی مدیران آستارا تا اطلاع ثانوی تاکید کرد و از پیمانکاران بخش خصوصی خواست ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین، کمک‌دار و رانندگان خود را در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار داده و از هرگونه بهانه‌جویی پرهیز کنند.

لغو مرخصی مدیران آستارا تا اطلاع ثانوی!

به گزارش هشت‌دی، عنایت رضایی‌پور در جلسه ستاد مدیریت بحران آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد بر آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی در مواجه با بحران احتمالی تاکید و اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی همچون هلال‌احمر، راهداری، شرکت نفت، گاز، آب و فاضلاب، برق و دیگر دستگاه‌ها پایگاه‌های خود را تجهیز و آمادگی لازم برای اسکان اضطراری داشته باشند.

وی از پیمانکاران بخش خصوصی خواست ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین، کمک‌دار و رانندگان خود را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار داده و از هرگونه بهانه‌جویی پرهیز کنند.

فرماندار آستارا بر تامین سوخت روستاییان در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی تاکید و تصریح کرد: سوخت نانوایی‌های دوگانه‌سوز تامین شود تا مشکلی درخصوص تهیه نان برای مردم پیش نیاید. همچنین اداره راهداری، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها برای بحران احتمالی برف تجهیزات برف‌روبی و نمک‌پاشی را آماده و به مقدار کافی نمک، شن و ماسه دپو کنند.

رضایی‌پور ادامه داد: شهرداران آستارا و لوندویل، در صورت بارش برف در مناطق شهری، معابر شهری به ویژه معابر اصلی را پاکسازی و برف‌روبی کرده تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید. از ادارات برق، مخابرات، گاز، آب و فاضلاب می‌خواهیم که تمهیدات لازم را بیاندیشند تا شاهد قطعی در این موارد نباشیم.

وی با تاکید بر آمادگی دهیاران برای مدیریت بارش برف به ویژه در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی تاکید کرد و گفت: مدیران از مأموریت‌های غیرحضوری و مرخصی‌ها تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند و مسافران و مجاوران از سفرهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی گیلان از سمت استان اردبیل جداً خودداری نمایند.

فرماندار آستارا با اشاره به لزوم توجه به مدیریت مصرف انرژی در این ایام عنوان کرد: شرایط برای فعالیت صنایع با پایداری انرژی فراهم می‌شود. در شرایط بحرانی گذشته مردم نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی ایفا کردند و امید است این مشارکت مردمی در شرایط بحران همچنان ادامه یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت مصرف امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و مسئولان در مدیریت مصرف منجر به تدوام پایداری انرژی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه