مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

ظرفیت سیلوهای مجتمع بندری انزلی به ۱۹۱ هزار تن می‌رسد

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه همزمان با دهه فجر پروژه‌های مخزن روغن ۶ هزار تنی و سیلوی ۴۵ هزار تنی غلات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی به بهر‌ه‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح پروژه‌های مذکور ظرفیت سیلوهای این مجتمع به ۱۹۱ هزار تن می‌رسد.

ظرفیت سیلوهای مجتمع بندری انزلی به ۱۹۱ هزار تن می‌رسد

به گزارش هشت‌دی حسین یونسی با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: پروژه‌های مخزن روغن ۶ هزار تنی با اشتغالزایی ۱۵ نفر به‌طور دائم و ۱۵ نفر موقت و سیلوی ۴۵ هزار تنی غلات با ایجاد ۱۵ شغل دائم و ۶ شغل موقت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اجرای عملیات بهینه سازی مصرف انرژی و استانداردسازی مدیریت انرژی ۵۰۰۰۱ ISO با ۵۱ هزار میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۰ نفر (۶ نفر دائم و ۱۴ نفر موقت)، تعمیرات اساسی یک دستگاه جرثقیل گرو ۶۰ تنی با اعتبار سه هزار و ۱۷۵ میلیون ریال و اشتغالزایی برای سه نفر از دیگر پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شوند.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، تعمیرات اساسی مأمورسرا و مجتمع‌های پذیرایی اداره کل بنادر و دریانوردی با ۴۶۰ هزار میلیون ریال و اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق و تهویه سه مرکز دیتا سنتر بندر با ۳۸ هزار میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی ۸۴ نفر (برای هر۲ پروژه) از دیگر پروژه های قابل افتتاح هستند.

یونسی با بیان اینکه برای تعمیرات اساسی ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی نیز ۱۸ هزار و ۸۱۲ میلیون ریال هزینه شده و ۴ نفر به‌طور دائم در آن پروژه مشغول به کار شدند، تصریح کرد: برای خرید، نصب و راه‌اندازی چارت الکترونیکی مرکز MRCC و برج کنترل ترافیک دریایی نیز ۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد و به صورت موقت سه نفر طی این پروژه اشتغال داشتند.

وی با بیان اینکه برای تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و محوطه سازی فضای پیرامونی بندر چمخاله ۱۴۸ هزار میلیون ریال هزینه شده و ۲۰ نفر به طور موقت در آن اشتغال داشتند و پس از آن برای ۳۰ نفر نیز شغل دائم ایجاد شد، خاطر نشان کرد: با افتتاح پروژه‌های یاد شده ظرفیت سیلوی غلات در مجتمع بندری انزلی به ۱۹۱ هزار تن و ظرفیت مخازن روغن نیز به ۱۶ هزار تن خواهد رسید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه