نماینده مردم تهران در مجلس:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج وابستگی کشور در حوزه آی‌تی را کاهش داد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از نکات مثبت برگزاری رویدادهایی مانند تولید محتوای دیجیتال بسیج این است که وابستگی کشور در حوزه «آی‌تی» به کشورهای بیگانه را کم کرده است.

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج وابستگی کشور در حوزه آی‌تی را کاهش داد

به گزارش هشت‌دی، زهره الهیان اقدام سازمان فضای مجازی بسیج در برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه توفیقی پیدا کردم تا بتوانم در غرفه های رویداد حضور پیدا کنم و از نزدیک در جریان ابداعات آنان قرار بگیرم.

وی با تاکید بر اینکه وجود جوانان نخبه امروزه سرعت تحولات در حوزه فضای مجازی و عرصه دیجیتال را بالا برده است، افزود: امروز نیازمند فضای مجازی پویا هستیم و ما آمادگی داریم در خانه ملت به طور جدی از جوانان پویا در بخش فضای مجازی حمایت کنیم. در کمیسیون فضای مجازی خانه ملت هم موضوع حمایت از پلتفرم‌های داخلی را دیدیم و مرکز پژوهش‌های مجلس هم برنامه‌های خوبی در این زمینه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فعالیت جوانان نخبه بسیجی در این غرفه‌ها که هر کدام در بخش‌های مختلفی فعال بودند برای بنده جالب بود و معتقدم فعالیت هر کدام از نخبه‌های بسیجی در غرفه‌ها می‌تواند نتیجه خوبی برای کشور داشته باشد. یکی از نکات مثبت برگزاری رویدادهایی مانند تولید محتوای دیجیتال بسیج این است که وابستگی کشور در حوزه «آی تی» به کشورهای بیگانه را کم کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه