سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مرجعیت علمی اولویت‌ جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تحت‌تأثیر و فشار هیچ گروهی برای اداره دانشگاه و سپردن مسئولیت‌ها قرار نخواهیم گرفت، گفت: مرجعیت علمی یکی از اولویت‌های جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده است و باید با همکاری همه تحقق آن ممکن شود.

مرجعیت علمی اولویت‌ جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

به گزارش هشت‌دی محمدتقی آشوبی در نشست با اعضای هیئت‌علمی گروه جراحی با تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای رشد و ارتقای نظام سلامت گیلان، اظهار کرد: اگر لحظه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان غفلت شود، دانشگاه، ذی‌نفعان و به‌ویژه مردم ضرر می‌کنند.

وی با اشاره به قدمت بالای بیمارستان‌های گیلان، افزود: خوشبختانه احداث بیمارستان‌های جایگزین شفا و رازی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم فرایند اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته در جهت رشد و توسعه سلامت استان، تصریح کرد: احداث بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی ما مطالبه عموم مردم و مسئولان ارشد استان بود و خوشبختانه وزیر بهداشت نیز با آن موافقت کرده است.

 آشوبی با اشاره به فعالیت اساتید نخبه و اعضای هیئت‌علمی فرهیخته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: مرجعیت علمی یکی از اولویت‌های جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده است و باید با همکاری همه تحقق آن ممکن شود.

وی با اذعان به اینکه تحت‌تأثیر و فشار هیچ گروهی برای اداره دانشگاه و سپردن مسئولیت‌ها قرار نخواهیم گرفت، گفت: در تلاشیم تا دراسرع‌وقت با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و چهره‌های نو دانشگاه را اداره کنیم و امور سلامت مردم را پیش ببریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه برای باز کردن قفل‌های دانشگاه نیازمند یاری همه اعضای هیئت‌علمی هستیم، تصریح کرد: اصل و اولویت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان کار برای مردم است و به احدی اجازه حاشیه نخواهیم داد چرا که دانشگاه مسیر پیشرفت و رشد را باید طی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه