فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۷۱ قبضه سلاح غیرمجاز در املش

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۱۲۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۶۶ سارق، گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۷۱ قبضه سلاح شکاری کشف شده است.

کشف ۷۱ قبضه سلاح غیرمجاز در املش

به گزارش هشت‌دی، باقر رجبی ویسرودی به تشریح اقدامات پلیس شهرستان املش طی ۱۰ ماه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: املش به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

وی به کشف ۱۲۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۶۶ سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: ۷۱ قبضه سلاح شکاری به همراه ۶۰۹ عدد فشنگ مربوطه، ۴۳ تن شن و ماسه، ۳۴۰ کیلوگرم محصولات لبنی و ۱۹۸ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در ۱۰ ماه گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه در این مدت، ۱۴ کیلو و ۲۵۷ گرم تریاک، ۱۴۶ گرم شیشه، ۲۲۰ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۱۴۶ گرم حشیش، ۸۷۱ گرم شیره، ۸۴۸ گرم سوخته و تفاله تریاک و ۷۳۹ عدد قرص روانگردان کشف شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۷۸۵ معتاد متجاهر٬ ۵۴ خرده فروش مواد مخدر و ۶ قاچاقچی نیز دستگیر شده‌اند.

رجبی ویسرودی گفت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۲۳۹ دستگاه خودرو و ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

این مقام انتظامی به کشف ۴ هزار و ۸۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳ تن خوراک دام و ۲۵ هزار قلم داروی قاچاق و همچنین ۹ دستگاه فلزیاب اشاره و عنوان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته، ۲ شرکت هرمی منهدم و ۲۰ نفر از اعضای آن دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. ۲ هزار و ۲۲۵ واحد صنفی در این مدت مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۴۶ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش در پایان از برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۱۰ ماه گذشته، ۶۳ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه