پیام استاندار گیلان در محکومیت اهانت به قرآن کریم

استاندار گیلان با صدور پیامی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی در چند کشور اروپایی را محکوم کرد.

پیام استاندار گیلان در محکومیت اهانت به قرآن کریم

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی استاندار گیلان در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی در چند کشور اروپایی پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار گیلان به این شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن در سالیان متمادی بی شرمانه نشان داده اند هرگاه دسیسه‌ها و اقدامات خصمانه شان در برابر وحدت، همبستگی، اقتدار و عزت مسلمانان و عاشقان ولایت و امامت زیر لوای پرچم مقدس اسلام ناب محمدی (ص) به نتیجه نمی‌رسد، با توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات دینی قصد جریحه دار کردن احساسات مردم آزادی خواه جهان به ویژه ملت مسلمان را دارند.

این در حالی است که عشق و عمل به ساحت شریف کلام الله مجید و ارادت به مقدسات دینی روز به روز عمیق‌تر شده و این اقدامات خصمانه و بی شرمانه چیزی جز درماندگی و استیصال دشمنان رذیل و نادان نیست.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان فرمودند: اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. به رغم توطئه استکبار، قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

همه آزادی خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.

اینجانب ضمن محکومیت قاطع این اهانت‌ها و هتاکی‌ها، رجای واثق دارم که با وحدت بی مثال مسلمانان و آزادی خواهان جهان از تکرار چنین اقدامات بی شرمانه جلوگیری خواهد شد و باردیگر رذالت دشمنان اسلام و قرآن برای همه جهانیان نمایان‌تر می‌شود.

اسدالله عباسی
استاندارگیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه