رئیس کنگره‌ سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان:

طرح «لاله‌های روشن» در مدارس گیلان اجرا می‌شود

رئیس کنگره‌ سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان از اجرای طرح «لاله‌های روشن» در مدارس استان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف تبیین ارزش‌ها و فرهنگ ایثار در مدارس برگزار می‌شود.

طرح «لاله‌های روشن» در مدارس گیلان اجرا می‌شود

به گزارش هشت‌دی، ملک علیپور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «لاله‌های روشن» در مدارس گیلان اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده از این پس یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف تبیین ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شجاعت بین نسل آینده‌ساز جامعه در مدارس متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: اداره کل آموزش و پرورش و سپاه قدس گیلان هر یک وظیفه دارند برای تمهید مقدمات برپایی یادواره‌های دانش‌آموزی اعم از برپایی یادواره، تهیه‌ی ملزومات نرم افزاری و معرفی شهدای شاخص این حوزه مشارکت نمایند.

رئیس کنگره‌ سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان به اجرای طرح «سلاله‌ها» ویژه تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهدا در ادامه این توافق‌نامه اشاره و تصریح کرد: این مهم تا زمان برپایی دومین کنگره‌ی ملی شهدای گیلان که قرار است در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در رشت برگزار شود، تداوم خواهد داشت.

احمد منشوری نیز در ادامه این مراسم پاسداشت خون و رهروی از آرمان‌های والای شهدا را بخشی از هویت ملی این سرزمین عنوان کرد و گفت: هجمه‌های سنگین و بی امان دشمنان در فضای مجازی و رسانه ایی و اعمال یک جنگ ترکیبی عمیق برای هویت زدایی بین نسل جدید است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: آشنایی نوجوانان و جوانان جامعه با سیره‌ی شهدا و فرهنگ ایثار و شجاعت از جمله راهکارهایی است که ذهنیت آنان را در کوران جنگ روانی – رسانه‌ای دشمنان نسبت به حقایق ارتقا می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه