رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

حمایت از افراد شایسته و پاکدست جایگزین رفیق بازی‌ها شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات گفت: حمایت از افراد شایسته و پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می کنند باید جایگزین رفیق بازی‌ها شود.

حمایت از افراد شایسته و پاکدست جایگزین رفیق بازی‌ها شود

به گزارش هشت‌دی محمدرضا احمدی سنگری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مسئولان باید قدر فرصت‌هایی که در اختیارشان گذاشته شده را به خوبی بدانند و آن را غنیمت بشمارند، اظهار کرد: عملکرد امروز ما زمینه ساز آبادانی یا خرابی آینده است؛ لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به‌جای غنیمت باید به فکر خدمت شبانه‌روزی به مردم باشند، تصریح کرد: خدمت به مردم به‌عنوان یکی از اصول انقلاب باید سرلوحه کار همه مسئولان نظام قرار گیرد تا به اهداف ترسیم شده برسیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر تقویت جبهه انقلاب بیان کرد: تقویت جبهه انقلاب از طریق خدمت بی‌شائبه به مردم به‌ویژه محرومان میسر است.

احمدی هدف از ناآرامی‌های اخیر در کشور را برهم‌زدن جو کشور و کشته‌سازی دانست و افزود: خوشبختانه بصیرت و هوشیاری و ولایت‌مداری مردم ایران مانع از به‌ثمررسیدن نقشه‌های شوم دشمنان شد.

وی با تأکید بر شایسته سالاری در انتصابات بیان کرد: حمایت از افراد شایسته و پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می‌کنند باید جایگزین رفیق بازی‌ها شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه‌های حوزه درمان باید شناسایی و حل شود، گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و تجهیز بیمارستان‌های دولتی باید موردتوجه قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه