۱۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۰ زندانی از بند زندان‌های استان آزاد شده اند، گفت: برای آزادی این زندانی‌ها، خیران و نیکوکاران ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

۱۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند

به گزارش هشت‌دی علیرضا یزدانی با اعلام این خبر که تاکنون ۱۸۰ زندانی از بند زندان‌های استان آزاد شده‌اند گفت: از این تعداد ۱۷۰ زندانی مرد و ۱۰ محبوس زن بودند که به دلیل محکومیت‌های ناشی از جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌بردند و با کمک خیران از زندان آزاد شده‌اند.

وی با بیان اینکه بدهی این افراد بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان بود افزود: شاکیان و طلبکاران با چشم‌پوشی از ۳۵ درصد اصل بدهی، نقش پررنگی را در آزادی این زندانیان داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با اشاره به همکاری خوب قضات محاکم در خصوص پذیرش اعسار مددجویان جرائم غیرعمد گفت: امسال ۷۷ میلیارد تومان از محل پذیرش اعسار در مراجع قضایی موافقت شده است که کمک بسیار شایانی به مددجویان غیرعمد بوده و آن‌ها مبلغ باقیمانده را به‌صورت اقساط به شاکیان پرداخت می‌کنند.

علیرضا یزدانی گفت: برای آزادی این ۱۸۰ زندانی غیرعمد خیران و نیکوکاران ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به چشم‌انتظاری ۵۰۰ زندانی غیرعمد برای آزادی از زندان گفت: با بررسی‌ها و پایش‌های صورت‌گرفته ۱۱۵ زندانی در حال حاضر مشمول کمک ستاد دیه استان هستند.

وی با تشکر از خیران و نیکوکاران گفت: شماره‌حساب ستاد دیه بانک تجارت به شماره ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و شماره کارت این ستاد به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه