برگزاری نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان در گیلان + تصاویر

کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان، گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در گیلان با شرکت ۱۲ بانوی هنرمند خوشنویس از سراسر استان برگزار شد.

برگزاری نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان در گیلان + تصاویر

حسن‌ صمدی در گفتگو با خبرنگار هشت‌دی، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران، اظهار کرد: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان گیلان با شرکت ۱۲ بانوی هنرمند خوشنویس از سراسر استان به مناسبت روز مادر و پاسداشت مقام حضرت فاطمه‌زهرا (س) برگزار شد.

وی ادامه داد: بانوان خوشنویس در این جشنواره در دو رشته نستعلیق و شکسته‌نستعلیق به بداهه‌نویسی و هنرنمایی پرداختند و پس از پایان مراسم امروز اهدای جوایز صورت گرفت و آثار به‌صورت مهروموم به دبیرخانه ملی ارسال شد.

کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان، تصریح کرد: جوایز نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران، شامل ۱۵ جایزه پنج میلیون‌تومانی و ۱۰۰ جایزه ۵۰۰ هزارتومانی است.

صمدی افزود: این جشنواره به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان کشور و صداوسیما برگزار شد که متصدی اصلی برگزاری آن حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین است و دبیرخانه استانی آن حوزه هنری استان گیلان می‌باشد.

کارشناس مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان در پایان خاطرنشان‌کرد: امید است با استمرار چنین مراسمی، هم‌افزایی لازم بین هنرمندان خوشنویس صورت بگیرد و در این راستا رویدادهایی مستقل نیز برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه