رئیس‌جمهور وارد یزد شد

رئیس‌جمهور به همراه شماری از اعضای هیئت دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح امروز وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور وارد یزد شد

به گزارش ۸دی،آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و نیرو در این سفر ۲ روزه، آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

دیدار عمومی با مردم، افتتاح خط انتقال آب شرب استان یزد از منابع صنعت در مواقع اضطراری، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد و فلات مرکزی و آغاز ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی از مهمترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان است.

سفر به چند شهرستان، دیدار با فعالان صنایع، بازدید از یک واحد تولیدی احیا شده، شرکت در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضور در نشست مشترک اعضای هیات دولت و شورای اداری نیز در برنامه های سفر آیت الله رئیسی قرار دارد.

روز گذشته شماری از معاونان وزیران و مدیران کل اعزامی از مرکز به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها در ۲۹ دستگاه اجرایی استان حضور یافتند و با برپایی میزهای خدمت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، درخواست‌ها، پیشنهادها، مشکلات و نامه‌های مردم را دریافت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه