علی دایی در جغرافیا هم مردود شد!

علی دایی بعد اظهارنظرهای غیرکارشناسانه در حوزه‌های مختلف در اقدامی عجیب و مناقشه برانگیزانه گردنه حیران استان گیلان را به نام استان اردبیل مصادره کرد.

علی دایی در جغرافیا هم مردود شد!

به گزارش ۸دی، بعد از اظهارنظرهای عجیب و غریب “علی دایی” در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی که به گفته کارشناسان از عدم اطلاعات درست و عدم شناخت کافی از علوم اجتماعی و مسائل سیاسی حکایت می‌کند، او این بار در اقدامی‌ عجیب “گردنه حیران” در استان گیلان را به اسم استان اردیبل مصادره کرده است.

او که اصالتی اردبیلی دارد و در حوادث اخیر همواره مدعی احترام به قومیت‌ها بوده، حال خود عکسی در پیج اینستاگرامی‌اش منتشر کرده و منطقه‌ای که از نظر موقعیت جغرافیایی متعلق به استان گیلان است را به نام استان اردبیل منتشر کرده است.

این اقدام “علی دایی” در حالی رقم می‌خورد که گیلانی‌ها در سال های اخیر همواره بر برخورد با اقدامات مناقشه برانگیزانه برخی عوامل در سوءاستفاده از موقعیت جغرافیایی گیلان به نام استان اردبیل تأکید داشته‌اند.

گویا “علی دایی” اگر چه در رشته ورزشی‌اش فوتبال، کارنامه قابل قبولی دارد اما او اکنون با اظهارنظرهای عجیبش نشان داده که از جغرافیا، تاریخ و اجتماعی نمره قبولی نگرفته است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه