دستگیری ۷۱ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۵۸ معتاد متجاهر و ۱۳ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری ۷۱ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در رودسر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” با اشاره به دستگیری ۵۸ معتاد متجاهر و ۱۳ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی گفت: از این افراد یک کیلو و ۱۰۴ گرم موادمخدر شامل ۳۷۹ گرم تریاک، ۵۵ گرم شیره تریاک، ۳۱۰ گرم سوخته تریاک، ۲۰ گرم شیشه، و ۳۴۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه