گروگان گیری نوجوان ۱۶ساله در گلسار رشت/ پلیس: آدم ربایان شناسایی و دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از رهایی گروگان ۱۶ساله از دام آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان در تماس تلفنی با پدر گروگان تقاضای ۳ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی این نوجوان داشتند اما در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

گروگان گیری نوجوان ۱۶ساله در گلسار رشت/ پلیس: آدم ربایان شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر آدم ربایی در منطقه گلسار رشت اظهار کرد: پس از شکایت این شخص، به منظور روشن شدن ماجرا و پیگیری آن مأموران مبارزه با جرایم جنایی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه بررسی‌های مأموران نشان می‌دهد که دو نفر با تهدید، نوجوانی ۱۶ ساله را در ایستگاه تاکسی ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند، افزود: آدم ربایان در تماس تلفنی با پدر گروگان تقاضای ۳ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی این نوجوان داشتند.

وی با بیان اینکه دو فرد آدم ربا ۳۲ و ۳۷ ساله بودند، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی استان، این دو فرد در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و تحویل مقامات فضایی داده شدند.

حسن پور با اشاره به اینکه حال جسمی نوجوان گروگان گرفته شده خوب است، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه