سارق حرفه‌ای منازل سیاهکل دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت توسط پلیس شهرستان سیاهکل خبر داد.

سارق حرفه‌ای منازل سیاهکل دستگیر شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان و اظهار کرد: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی است. در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر سرقت تعدادی از منازل در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، دستگیری سارق یا سارقان این پرونده‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری سرنخ‌ها و اقدامات فنی پلیس آگاهی از شناسایی سارق این پرونده‌ها در استان قزوین خبر داد و افزود: با انجام هماهنگی‌های قضائی این فرد دستگیر شد.

سردار “عزیزاله ملکی” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق وسایل سرقتی اعم از طلاجات، تلویزیون، بخاری، باند خودرو، گاز، پنکه، ساعت، تلفن رومیزی، چای‌ساز، ظروف، جاروبرقی، دستگاه دی‌وی‌دی و تعدادی لوازم دیگر کشف شد، گفت: سارق در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهرستان سیاهکل اعتراف کرد. سارق ۲۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه