کشف بیش از ۱۳۲ کیلو مواد مخدر در آستانه­‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه­‌اشرفیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۲کیلو و ۳۲۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

کشف بیش از ۱۳۲ کیلو مواد مخدر در آستانه­‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌­اشرفیه با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ قاچاقچی، ۲۴۱ فروشنده مواد مخدر و ۵۱۰ معتاد متجاهر در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند، افزود: از این افراد، ۱۳۲ کیلو و ۳۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است. قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و معتادان متجاهر نیز به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی­‌پور” در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه