نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

اولویت باید احیای شرکت‌های و صنایع راکد یا نیمه فعال و پشتیبانی از ایجاد اشتغال باشد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر رفع موانع شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: باید اولویت کار مسئولان استان کمک به احیاء شرکت ها و صنایع راکد یا نیمه فعال و پشیبانی از واحدهای فعال در جهت حمایت از ایجاد اشتغال باشد.

اولویت باید احیای شرکت‌های و صنایع راکد یا نیمه فعال و پشتیبانی از ایجاد اشتغال باشد

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی خبری با اشاره به دیدار با مهدی محبوبی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، گفت: در این نشست در خصوص شهرک ها و نواحی صنعتی استان دیدار و گفتگو صورت گرفت.

وی با اشاره به اهمیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: یکی از پایه‌های ایجاد اشتغال و متصدی بخشی از تولید صنعتی شهرک‌های صنعتی است که موجبات تولید ملی را فراهم می آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در جریان این دیدار با تاکید بر رفع موانع شهرک ها و نواحی صنعتی، اظهار کرد: باید اولویت کار مسئولان استان کمک به احیاء شرکت ها و صنایع راکد یا نیمه فعال و پشیبانی از واحدهای فعال در جهت حمایت از ایجاد اشتغال باشد.

 احمدی سنگری تصریح کرد: موارد مطروحه در این نشست پیگیری خواهد شد تا انشاالله نتیجه به ویژه در حوزه اشتغال برای مردم استان و حوزه انتخابیه ملموس شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه