نظارت‌های میدانی ویژه بازار شب یلدا در گیلان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه هیچ افزایش قیمتی در بازار دیده نمی‌شود، گفت: با بازرسان ۱۷ شهرستان گیلان هماهنگی‌های لازم انجام شده که نظارت‌های میدانی به ویژه در حوزه میوه و تربار، خشکبار و اقلام اساسی بر بازار شب یلدا گسترده‌تر داشته باشند.

نظارت‌های میدانی ویژه بازار شب یلدا در گیلان

به گزارش ۸دی، قاسم جوادزاده مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه هیچ افزایش قیمتی در بازار دیده نمی‌شود اظهار کرد: حدود ۵۸ گروه نظارتی در گیلان در گروه‌های سه تا چهار نفره بر بازار شب یلدا نظارت دارند.

وی با اشاره به بازرسی در چارچوب قرارگاه امنیت غذایی افزود: بازرسی و نظارت بر بازار، با حضور گروه‌های مشترک دستگاه‌های متولی تعزیرات، بسیج اصناف، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه نظارت بر بازار از امروز گسترده‌تر می‌شود، عنوان کرد: در این ارتباط با بازرسان ۱۷ شهرستان گیلان هماهنگی‌های لازم انجام شده که نظارت‌های میدانی به ویژه در حوزه میوه و تربار، خشکبار و اقلام اساسی را گسترده‌تر داشته باشند.

جوادزاده بیان کرد: در مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا محور، تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم است که اگر این کالا‌ها به وفور در دسترس مردم باشد، به طور طبیعی تخلف‌ها کمتر بوده و نظارت‌ها هم راحت‌تر است.

وی با بیان اینکه اساس فعالیت‌ها مبتنی بر سیاست‌های تنظیم بازار است، اضافه کرد: در زمان حاضر، کالا‌های اساسی اعم از آرد، گندم، مرغ، گوشت، روغن، شکر و یک سری نهاده‌ها برای جوجه‌ریزی به میزان کافی حداقل برای ۳ تا ۶ ماه در انبار‌ها موجود است.

انواع مرکبات از جمله کیوی و پرتقال نیز در ۹۰ سردخانه استان به میزان کافی ذخیره شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه