اجرایی اولین اردوی رهپویان طریق شهید میرزا کوچک جنگلی در گیلان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، از رونمای پوستر و برنامه های اجرایی اولین اردوی رهپویان طریق شهید میرزا کوچک خان جنگلی خبر داد.

اجرایی اولین اردوی رهپویان طریق شهید میرزا کوچک جنگلی در گیلان

به گزارش ۸دی،ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به لزوم فرهنگ‌سازی و آشنایی بیشتر با قهرمانان حماسی، مسیر اردوی شهید میرزا کوچک‌ خان جنگلی شناسایی و برای گردشگران و علاقمندان تعریف گردید.

وی افزود: در این مسیر، زادگاه، میعادگاه، آوردگاه و آرامگاه میرزا مورد بازدید قرار گرفته و به منظور آشنایی بیشتر عموم ملت با قهرمانان ملی و حماسی کشور، در روز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه اردوی رهپویان میرزا برگزار می شود.

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تصریح کرد: در این اردوی پیش‌بینی شده، مراسم از زادگاه و خانه شهید میرزا آغاز و با برنامه‌های درنظر گرفته شده به سوی شهرستان صومعه‌سرا و بازدید از اسلحه‌خانه، دفتر روزنامه، میعادگاه و … صورت می‌پذیرد و با زیارت آرامگاه این شهید حماسی خاتمه می‌یابد.

جهانی گفت: محور و مسیرهای گردشگری حماسی و جنگ، از جاذبه‌های گردشگری معنوی بوده که علاقه‌مندان بسیاری را نیز شامل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه