بازدید فرماندار تالش از طرح مدیریت پسماند بخش اسالم + عکس

فرماندار تالش در بازدید از طرح مدیرت پسماند بخش اسالم ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای گسترش و ارتقای مدیریت پسماند بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در ارتقای این طرح تاکید کرد و گفت: موضوع زباله و پسماند از مهمترین اولویت های دولت است.

بازدید فرماندار تالش از طرح مدیریت پسماند بخش اسالم + عکس

به گزارش ۸دی، صبح امروز ۱۹ آذر ماه مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش به همراه امام جمعه بخش اسالم، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی ، امام جمعه اهل سنت، بخشدار و شهرداری و شورای اسلامی شهر اسالم و مسئولین ذیربط از از طرح مدیریت پسماند در قالب جمع آوری، تفکیک و خشکاندن زباله های تر بخش اسالم بازدید کرد.

فرماندار تالش در این بازدید از طرح مدیرت پسماند بخش اسالم ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای گسترش و ارتقای مدیریت پسماند گفت: موضوع زباله و پسماند از مهمترین اولویت های دولت  و حمایت های استاتدار گیلان در مدیریت پسماند است و  بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در ارتقای این طرح تاکید کرد.

طرح جمع آوری، تفکیک و خشکاندن زباله به صورت آزمایشی از سوی شهرداری اسالم با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا می باشد.

این طرح  در سه مرحله تفکیک زباله در محل سایت، انتفال زباله های تر تفکیک شده به خشک کن و خشکاندن زباله و آسیاب زباله های خشک شده و بسته بندی به عنوان کود اورگانیک استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه