نماینده مردم رشت در مجلس:

حداقل حقوق کارگری به داوطلبان هلال احمر پرداخت شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حمایت از جمعیت هلال احمر کشور، گفت: حداقل حقوق کارگری به داوطلبان هلال‌احمر پرداخت شود.

حداقل حقوق کارگری به داوطلبان هلال احمر پرداخت شود

به گزارش ۸دی،جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگویی درباره اقداماتی که مجلس در راستای ترمیم امکانات رفاهی داوطلبان می‌تواند انجام دهد، گفت: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بیشترین حجم نیروهای جمعیت هلال احمر که در حوادث نقش‌آفرینی می‌کنند، داوطلبان این جمعیت هستند.

وی با بیان اینکه داوطلبان هلال‌احمر با عشق و علاقه وارد جمعیت هلال‌احمر شده‌اند، افزود: این داوطلبان در تمام ماموریت‌ها به جمعیت هلال احمر کمک می کنند. مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه ۱۴۰۲ باید اقداماتی در جهت بهبود وضعیت بیمه داوطلبان اندیشیده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر با حوادث سختی مواجه هستند و باید اقدامات لازم انجام شود تا در صورت تهدید شدن امنیت جانی آنها، بیمه ای برای ارائه خدمات درمانی و بازنشستگی داشته باشند.

کوچکی نژاد گفت: دریافتی داوطلبان هلال احمر با توجه به شرایط اقتصادی موجود بسیار اندک است و باید حداقل حقوق کارگری به آنها داده شود. با توجه به اینکه این داوطلبان دارای تجارب ارزنده‌ای در امدادرسانی هستند باید در اولویت استخدام جمعیت هلال احمر قرار بگیرند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه