احتکار ۵۲ تن کود شیمیایی در لاهیجان

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۵۲ تن کود شیمیایی احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان کشف شد.

احتکار ۵۲ تن کود شیمیایی در لاهیجان

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور می‌شود.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی لاهیجان با اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از احتکار کود شیمیایی توسط فردی داخل انباری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار”عزیزاله ملکی” از اعزام پلیس به همراه نمایندگان اداره جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: در بازدید از این انبار، ۵۲ تن کود شیمیایی احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این کشفیات در دست بررسی است، بیان کرد: در این رابطه متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: اقدامات قانونی پلیس در راستای برخورد متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه