پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج

استاندار گیلان با تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار، این شجره طیبه را نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی دانست که پیام آور اندیشه متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش ۸دی،متن پیام تبریک اسدالله عباسی استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته پرخیر و برکت بسیج، فرصت مغتنم پاسداشت عزیزانی است که صادقانه و خاضعانه در راستای حراست و صیانت انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا این نظام مقدس به درختی تناور، سترگ و مستحکم تبدیل شود.

بی تردید نقش بی‌بدیل و اثرگذار بسیجیان ولایتمدار در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و مقابله با اغتشاشگران و آشوبگران در فتنه‌های مختلف، برکسی پوشیده نیست.

حضور پررنگ بسیج و بسیجیان در برهه‌ها و مقاطع حساس، نمایانگر آن است که این شجره طیبه، نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی بوده و علاوه براینکه فرهنگی پویا و بانشاط در خود نهفته دارد؛ پیام آور اندیشه متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

به طور قطع، امروز بیش از هر زمان دیگری در مقابله با توطئه‌های فتنه‌انگیزانه دشمنان ایران اسلامی به همدلی، هم‌افزایی و انسجام نیازمندیم و این مهم در گرو وحدت اقشار مختلف مردم و بسیج امکانات و منابع کشور است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار تبریک عرض نموده و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.

اسدالله عباسی

استاندار گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه