حسین یکتا در رشت:

انقلاب اسلامی یقه دشمن را در پشت دیوارهای بیت‌المقدس گرفته است/ شکل گیری یک نبرد تمدنی 

حسین یکتا از روایان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه و مسیر میرزا، راه جهاد تبیین است گفت: عقبه دشمن در حال نابودی است و ما پشت دیوار بیت المقدسیم و یک نبرد تمدنی در حال انجام است.

انقلاب اسلامی یقه دشمن را در پشت دیوارهای بیت‌المقدس گرفته است/ شکل گیری یک نبرد تمدنی 

به گزارش خبرنگار هشت دی، “حسین یکتا” از روایان دوران دفاع مقدس در نشست مردمی “راه میرزا” که به مناسبت یکصد و یکمین سالگرد میرزا کوچک خان جنگلی در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: راه میرزا همان اهدنا الصراط المستقیم است، راهی که بعد از ۱۰۰ سال امروز دل ها را متوجه خود ساخته است.

وی با بیان اینکه کار برای خدا هیچ گاه گم نمی شود تصریح کرد: امروز نام و یاد امام و راه شهدا و مکتب حاج قاسم زنده است و هیچگاه فراموش نخواهد شد زیرا خون شهید، ثاراللهی است و روح‌ و حیات می بخشد.

این راوی دفاع مقدس با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با میرزا کوچک خان بیان کرد: میرزا کوچک خان، هویت، شخصیت و آبرویش را برای مملکت و ایمان مردم در دست گرفت، او یک روزی برای خدا در جنگل ها آواره و سر از تنش جدا می شود ولی امروز لیلی تمام مجنون هاست.

وی با بیان اینکه ظهور و بروز قیام لله را در این ۴۰ سال دیده ایم، گفت: امام خمینی(ره) در آن زمان گفت که جواب تمام خون ها را سیدالشهدا(ع) می دهد، «گر ما ز سر بریده می ترسیدیم، در محفل عاشقان نمی رقصیدیم»، جوانی از خطه شمال در میان جنگل ها قیام کرد و رهبر انقلاب گفت که هرگاه در مبارزات خسته می شدیم با یاد میرزا روحیه می گرفتیم.

یکتا با بیان اینکه مسیر میرزا، مسیر درست و قیام للهی است، بیان کرد: اگر بخواهیم راه و مسیری را انتخاب کنیم باید مسیر میرزا، نواب صفوی، اسدالله لاجوردی و شهدای مدافع حرم و دفاع امنیت را برویم که مسیر نعمت، نورانیت و اهدنا الصراط المستقیم است.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه همه شهدا، رخ نشان نداده اند و سالها باید بگذرد تا جایگاه شهدا مشخص شود، گفت: امروز پرچم شهدا برپاست و ما از پشت دیوار بصره به پشت دیوار بیت المقدس رسیده ایم، اینکه دشمن الان عصبانی است به خاطر پی بردن به همین مسئله است، چون رهبرمان گفت که بیت المقدس کلید رمز آلود قیام منجی است و تا نماز در بیت المقدس یک یا علی مانده است.

یکتا با اشاره به اینکه مستکبران عالم تمام تلاششان را برای تک قطبی کردن جهان کرده بودند، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تمام معادلات آن ها را برهم زد.

وی با بیان اینکه راه میرزا راه شهادت است که حال جامعه را عوض خواهد کرد گفت: رهبرمان گفت که جوان ها خود را برای نظم جدید جهانی آماده کنید، شما زوال امریکا را شاهد خواهید بود پس بند پوتین هایتان را محکم و چادر هایتان را محکم نگه دارید که حول حالنایی با راه میرزا در راه است.

یک نبرد تمدنی در حال انجام است

این پیشکسوت عرصه دفاع مقدس با بیان اینکه دعوا سر مسابقه الی بقیه الله است خاطرنشان کرد: این روزها یقه من و تو را می گیرند که چه کسی با «بابی انت و امی» در راه حسین(ع) باقی می ماند، ما را به نیت، عمل خالص، توکل و توسل و نوع تفکرمان می گیرند. امروز، روز امتحان من و توست با ایمان، اخلاص و مکتب حاج قاسم و مرد میدان و قصه و غصه های انقلاب و الا با یک نگاه رهبر تمام مشکلات حل است.

یکتا با اشاره به اینکه به گفته رهبر انقلاب این دهه هشتادی ها انقلاب را به اوج خود خواهند رساند اظهار کرد: عقبه دشمن در حال نابودی است و ما پشت دیوار بیت المقدسیم و دشمن این را فهمیده و یک نبرد تمدنی در حال انجام است.

نترسید اگر تیرباران دشمن سنگین است

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه راه و مسیر میرزا، راه جهاد تبیین است گفت: باید وقت و زمان بگذاریم آن وقت خدا به تلاشمان برکت خواهد داد، نترسید اگر تیرباران دشمن سنگین است با توسل و توکل واقعی به “نور علی نور” خواهد رسید، شهدایی که با غربت در کف خیابان ولی در اوج عزت به شهادت رسیدند، خون شان کارساز است، در این جمکران عشق، خون هایی به پای مهدی موعود(عج) ریخته می شود برای خبری که در راه است.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی یقه دشمن را در پشت دیوارهای بیت‌المقدس گرفته است و او با دست و پا زدن و گرد و خاک به پا کردن تلاش می‌کند تا مانع دیدن حقیقت توسط جوانان و نوجوانان شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه