انهدام شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر در املش

فرمانده انتظامی گیلان گفت: یک شرکت هرمی در املش منهدم و ۱۰ تن از اعضاب آن در شهرستان دستگیر شدند.

انهدام شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر در املش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی موجب سوء استفاده برخی از افراد سودجو شده و سرگروه‌های این شرکت‌ها با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آنها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: پلیس با فعالیت غیرقانونی اینگونه شرکت‌ها برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در بخش رانکوه شهرستان املش، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار “عزیزاله ملکی” با اشاره به اینکه پلیس با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شد، گفت: در این رابطه ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر و ۲۳ جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص شرکت‌های هرمی در بازرسی از این مکان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که همگی از افراد غیر بومی هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه