شهادت مظلومانه مدافع امنیت سنندج توسط اغتشاشگران

سرهنگ “حسین یوسفی” از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کردستان امروز در جریان اغتشاشات سنندج که در حال حرکت به سمت منزل بود با قرار گرفتن در جمع اغتشاشگران به طرز مظلومانه‌ای به شهادت رسید. اغتشاشگران علاوه بر شهادت این سرهنگ نیروی انتظامی، خودروی وی را هم آتش زدند.

شهادت مظلومانه مدافع امنیت سنندج توسط اغتشاشگران

به گزارش ۸دی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرهنگ “حسین یوسفی” از کارکنان فرمانده انتظامی استان کردستان امروز در جریان اغتشاشات سنندج که در حال حرکت به سمت منزل بود با قرار گرفتن در جمع اغتشاشگران به طرز مظلومانه ای به شهادت رسید. اغتشاشگران علاوه بر شهادت این سرهنگ نیروی انتظامی، خودروی وی را هم آتش زدند.

وی افزود: در پی اغتشاشات و ناآرامی های امروز در سنندج، رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر هم به شدت مجروح شده و وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

مهدی رمضانی با اشاره به کشته شدن مشکوک یک نفر در میدان محمدی سنندج از احتمال کشته سازی در این خصوص خبر داد و بیان کرد: در زمان وقوع این حادثه هیچ کدام از نیروهای نظامی و انتظامی در مرکزیت میدان نبوده و فقط پایش پیرامونی داشته اند، لذا با توجه به قرار داشتن پیکر فرد مذکور در محل میدان و نیز سایر قرائن، امکان کشته سازی قریب به یقین می باشد که بررسی های تکمیلی برای اظهار نظر قطعی در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست. امروز همچنین در سقز نیز تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی مجروح شدند. در اغتشاشات روز گذشته کامیاران هم فردی کشته شد که بررسی فیلم دوربین ها از این حادثه و سبک و نوع شلیک به فرد متوفی، پروژه  کشته‌سازی را به طور قطع تایید می کند.

رمضانی به خانواده ها هشدار داد که با توجه به نفوذ معاندین در میان معترضان، امکان هر اقدام تروریستی از سوی ضد انقلاب وجود دارد لذا توصیه می‌شود خانواده ها مانع از حضور فرزندانشان در تجمعات شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه